7 Mart 2012 Çarşamba

Bu hafta bunlarla uğraştım.



Bu yazımda bahsettiğim kokeshi bebekleri bitirmiştim ama buraya ancak koyabildim. Ne olacak diye soracak olursanız, güzel bir çerçeve bulur bulmaz içine girecekler.
Kokeshi bebekler için beni izlemeye devam edin demiştim, unuttum sanmayın sakın, birazcık daha izlemeye devam edin .)


Aşağıda gördüğünüz kareler birleşecek ve minik bir örtü olacak. Daha önce ördüğüm örtüler için de buraya ve buraya bakabilirsiniz..



Derin'e ikinci kez elbise dikiyorum. Kış bitiyor ama olsun belki sonbaharda da giyebilir, eteği büzgülü üstten de girerse oldu bitti. ) Olmazsa da canı sağolsun, havalar ısınana kadar birkaç kere giydiririm nasıl olsa. Elbiseye dönecek olursak tamamen evde olan artık parçalardan.Üst bedeni Burda'nın 2007/ Mart sayısında ki 133 numaralı model'den çıkardım. Eteğini elimdeki düz bir parçayı ( tam da Derin'e etek çıkacak kadardı )
büzdüm ve taktım. Aslında elbise şu anda bitti ama birkaç ufak süslemesi var,altta ki dantel de süsleme için ördüğüm birşey .) bir de arkaya 2 adet düğme almam lazım o yüzden bitmiş halini hafta sonu koyarım herhalde.
Derin'e diktiğim ilk elbise için buraya bakabilirsiniz.



Yeni projemin ilk adımlarını atmak üzere köşeme çekiliyorum, müsaadenizle..
Sevgiler,
Hoşçakalın..

7 yorum:

  1. HEPSİ TAMAMLANINCA NE GÜZELLİKLER ÇIKACAK MERAKLA BEKLİYORUM.ELLERİNE SAĞLIK,TIĞ İŞİNE DE AYRICA BAYILDIMMM

    YanıtlaSil
  2. Bebekler çokk şirin:))Örtünün renkleri de çok güzel:))Elbise ve yeni projeyi de merak ettim şimdi...

    YanıtlaSil
  3. aksungur46: çok teşekkür ederim .)
    Sihirli Günce:teşekkür ederim, elbiseyi hafta sonu görürsün ama yeni iş ne zaman biter, bakalım .)

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. pekte hamaratız ama :) hem kanaviçe,hem örgü,hem dikiş vede dantel.ellerinize sağlık hepsi güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. bebeklere bayıldım))
    http://cirtlakpepe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. GÖNÜL: çok teşekkür ederim .)
    sema: çok teşekkürler, hamaratız desek daha doğru sanırım .)
    ayça: teşekkür ederim, o zaman bebekleri takip et .)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis