6 Mart 2014 Perşembe

Yeni kitabımız ve en son işler..

Evde olduğumuz zamanlar Derin'le mutlaka bir aktivite yapıyoruz, atıştırmalıklarımız ve boya kalemlerimiz, yeni kitabımızda ki çiçek resimlerini çiziyoruz :)) Tübitak yayınlarını takip etmenizi tavsiye ederim. Her yaşa ve konuya göre kitap var. Derin 4 yaşında ama ben genelde ilgi alanlarına göre yaşından büyük kitapları da alarak okuyorum. Mesela bu kitap 7+ ama çiçeklerin nasıl büyüdüğünü merak eden, doğayı çok seven bir çocuk olduğundan ilkbahar konumuza da uygun bir kitap oldu.




Etamin bir parçaya robotlar işledim, uygun kumaş alınca yastık olacak.


Derin'in odası için bunting yaptım henüz bir yere asamadım.


İlk keçe kutu denemem, Derin içine boyama kitaplarını koydu :)



Kucak dolusu sevgiler :))

Nüket.

2 yorum:

  1. keçe kutunuz güzel olmuş, bende arada kendimce denemeler yapıyorum ama hoşuma gitmiyor bir türlü

    YanıtlaSil
  2. cok teşekkür ederim, bence ne kadar çok çalışırsak yaptıklarımız da o kadar güzelleşiyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis