8 Ocak 2015 Perşembe

Kar Tanesi Modeli


Herkese merhaba,

Kar nedeniyle üç gündür evde olunca aklımda olan projelerin bazılarını da yapma fırsatı bulabildim. Bunlarda biri de kar yağarken kar taneleri yapmak oldu :)
Örnek çok kolay, dört sırada çabucak bitiyor. Ben evde olan ince koton iplik kullandım. Altı adet yaptım ve zincir çekerek birleştirip pencereye astım :)




O zaman örneği anlatmaya başlıyorum yapacak olanlara kolay gelsin :)

Kar Tanesi Modeli:
* Sihirli halka ile başlıyoruz.
* 8 zincir, 1 sık iğne, 8 zincir, 1 sık iğne şeklinde devam ederek toplam 6 kere yapıyoruz.
*2 zincir, 2 ikili trabzan, 3 zincir, 3 ikili trabzan, her yuvaya bu şekilde 6 kere tekrarlıyoruz.
*2 zincir, 1 ikili trabzan, 3 zincir, 2 ikili trabzan, 5 zincir, 2 ikili trabzan, 3 zincir, 2 ikili trabzan şeklinde 6 kere tekrarlıyoruz.
*İlk yuvaya 6 sık iğne, ortadaki yuvaya 2 sıkiğne, 2 zincir, 1 ikili trabzan, 2 zincir, 1 sıkiğne, 3 zincir, 1 üçlü trabzan, 3 zincir, 1 sıkiğne, 2 zincir, 1 ikili trabzan, 2 zincir, 2 sıkiğne, sondaki yuvaya tekrar 6 sıkiğne yaparak bu şekilde 6 kere tekrar ediyoruz.

Sevgiler,

Nüket

8 yorum:

  1. takibindeyim bana da beklerimm

    YanıtlaSil
  2. Motife bayıldım çok güzel olmuş.ama pencerede renk beyaz durmuyor neden? Takipteyim hem burdan hem facebook sayfanızdan .benim atölyeme de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr
    ayrıca facebook sayfam da var. orayı da beğenirseniz sevinirim. https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim. Aslında bembeyaz ama penceredeki ışık çok kötüydü rengi ondan dolayı kötü çıkmış :) sevgiler...

      Sil
  3. Hemen deniyorum, yapılışını paylaştığınız için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş:) Manzara da süper pencerenizden görünen:) Huzurla yaşayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hepimiz evlerimizde huzur içinde yaşayalım inşallah.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis