5 Mart 2015 Perşembe

Sana kapak olsun :))




Cep telefonum için hiç kapak kullanmamıştım, sanakapakolsun.com'la tanışana kadar. 
Sanakapakolsun.com'da yüzlerce telefon ve tablet modeli için kişiye özel kapak tasarımı yapıyorlar.
İsterseniz sitedeki hazır tasarımlardan birini ya da kendi tasarımınızı seçerek kapağınızı tasarlıyorsunuz. Seçenekler o kadar güzeldi ki seçmekte zorlanabilirdim ama ben kızımın çok sevdiğim bir fotoğrafını yaptırmayı kafaya koymuştum. Kapağınızın rengini de siz belirliyorsunuz bazı modeller için isterseniz gold rengi bile var. Siparişi verdiğim günün ertesi kargom geldi. Çok şaşırdım ve mutlu oldum. Hızlı ve kaliteli hizmetleri için sanakapakolsun.com'a çok teşekkür ederim. Kapak elime ulaştıktan sonra o kadar sevdim ki tek kapakla kalacağımı hiç sanmıyorum bir tane de yedek yaptırmayı düşünüyorum :)



Bence en önemlisi, kapak telefona, kamera ve şarj boşluklarına tam oturuyor. Sipariş verirken bu konu da biraz endişeliydim ama beklediğimden de kaliteli bir ürünle karşılaştım. Baskı kalitesini özellikle çok beğendim. UV özelliği nedeniyle güneşte solmuyor ve ter ve sudan etkilenmiyor. Önümüz yaz tatilde kapağımı gönül rahatlığıyla kullanacağım. Kapak sayesinde telefonumu darbe ve çiziklerden korumuş olacağım, daha ne olsun :)
Sanakapakolsun.com Hediye kartı ile dilerseniz sevdiklerinizi de mutlu edebilirsiniz.
Siz de beğendiğiniz tasarımları, sevdiklerinizin fotoğrafını elinizden düşürmemek için sanakapakolsun.com'u mutlaka ziyaret edin.

Sevgiyle kalın :)
Nüket


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis